דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירת הריהוט המתאים למשרד 

מאת    [ 21/12/2011 ]

מילים במאמר: 516   [ נצפה 2398 פעמים ]

רבות נכתב אודות חשיבותו של הרושם הראשוני והקושי לתקן אותו מרגע שנוצר. הרושם הראשוני שנוצר חשוב ביותר עבור כל אדם באשר הוא ובמיוחד עבור משרד. הרושם הראשוני שמתקבל אצל לקוח הנכנס לראשונה אל משרדי חברה כלשהי הוא חיוני, ויש בו כדי להשפיע במידה רבה על נכונותו של הלקוח להיקשר בקשרים עסקיים עם אותו המשרד.

בחירת הקו המתאים של הריהוט היא לא עניין של מה בכך: בחירת ריהוט אוונגארדי מדי יכולה להרתיע לקוחות, באותה מידה שבחירת ריהוט שמרני מדי או מיושן יכולה ליצור רושם מוטעה אצל הלקוח. הפתרון? רכישת הריהוט המשרדי אצל חברות מקצועיות ורציניות אשר זה תחום עיסוקן והיכולות להציע ריהוט מגוון.

בחירת ריהוט משרדי והשקעת מחשבה בבחירת כורסאות המתנה ואירוח

כאשר יש לכם עסק, אשר במסגרת חלק מהפעילות השוטפת שלו, יש צורך לארח בו לקוחות – בין אם לקוחות פוטנציאליים ובין אם לקוחות קיימים, ואפילו אם רק כדי לארח ספקים – הרי שישנה חשיבות מיוחדת לכך שיהיה במשרד חדר המתנה מאובזר ונוח. אולם, לא די בשני אלה כדי שימלא את הפונקציונאליות לה אתם מצפים מחדר ההמתנה.

כורסות המתנה ואירוח נאות של האדם המבקר במשרדכם או בחברתכם הן רק ההתחלה של העניין. מובן כי ישנה חשיבות רבה לכך, שאדם ירגיש בנוח בשעה שהוא ממתין, אולם ריהוט משרדי צריך למלא גם פונקציות נוספות והן יכולות להיות מגוונות. בין הפונקציות אשר כורסאות המתנה ואירוח או ריהוט משרדי בכלל משרתים אפשר למנות גם מיתוג, יצירת רושם ראשוני, השפעה על חווית לקוח חיובית ועוד.

למרבה המזל, איננו לבד במה שנוגע לבחירת עיצוב מתאים של חדר המתנה. ישנן חברות עיצוב המציעות עיצוב כורסאות המתנה ואירוח או את כלל הריהוט המשרדי שלכם, בהתאם לטעם שלכם; אולם, אין צורך לפנות אל מעצב. על ידי פנייה אל חברות אשר מייבאות ו/או מייצרות ריהוט משרדי, אתם יכולים למצוא שלל רהיטים אשר יכולים לקלוע אל הטעם שלכם, ולעזור לכם לעצב את חדר ההמתנה על ידי הצבת כורסאות המתנה ואירוח המתאימות לרוח העסק לפי מיטב הרגשתכם וטעמכם – ואלה הרי משקפים בצורה הטובה ביותר את תפיסתכם את העסק, ללא צורך בכל מעורבות של משרד עיצוב.

מובן, כי במקרים רבים יעדיפו בתי עסק רבים להקפיד על ריהוט משרדי בקו שמרני ולא צעקני למדי. כאשר לקוח מגיע אל משרד, אשר יש בו ריהוט משרדי "צעקני" מדי, או שאיננו מספיק "מוסדי", הוא עלול לתרגם את זה לחשש באשר למהותו של העסק. לקוחות אוהבים להרגיש שהם עושים צעד בטוח, כאשר הם בוחרים את החברה עמה הם מתקשרים. כורסאות המתנה ואירוח שהן נוחות בעיקר, ומשרות אווירה נעימה ומכובדת, הן דרך מעולה לתת ללקוח להרגיש כי הוא בידיים טובות כאשר הוא מבקר בחברה שלכם.

עיצוב בצד פונקציונאליות

בחירת ריהוט משרדי מתאים למשרד שלכם היא חשובה גם בשל הפונקציונאליות שלהם. רהיטים אלה מעוצבים כך שהם יספקו נוחות מירבית בצד יוקרה מצד אחד, ומאידך גם כך שיתנו לכם את הפונקציונאליות המתאימה. כיסאות שאינם נוחים דיים עבור העובדים יכולים לפגוע באפשרותם לעבוד בצורה טובה. כורסאות המתנה ואירוח צריכים להיות מתאימים לאופיו של העסק. זכרו, כי ההרגשה והרושם הראשוני שנוצרים אצל הלקוח יכולים להשפיע במידה רבה על מידת רצונו להיקשר עם החברה שלכם או לעשות עם חברתכם עסקים. תנו ללקוחותיכם להרגיש נוח ורהטו את המשרד בריהוט יפה, איכותי ונוח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב